neutrogena.JPG 

係之前既blog文中都有提及我被抽中試用neutrogena既body lotion同hand cream

前幾日就打左body lotion既試用文啦, 今次就到hand cream既試用文啦!!

 

 

冬天, 天氣乾燥, 除左面乾, 身乾, 手仔都非常乾

c&e, jurxxxue, 呢D大牌子我都有試過

確實係好好用, 香味亦都非常吸引 (我次次都係用薰衣草 VERY GOOD <3)

不過好用既同時, 價錢亦都..........幾金下

我呢個學生妹真係好難afford得起over百幾蚊既hand cream

1支hand cream大概1個月就用晒

計落計落都好金好金下:S

 

平平地既, 例如vaselxxx, nivxx, 個D都唔錯既

但好多都唔夠潤, 冬天用就唔係太夠

 

 

不過今次我就遇到一支平平地, 價錢適中, 不過質素幾多既hand cream

就係neutrogena既hand cream啦!

neutrogena_handcream.JPG 

佢既質地係比較杰身, 半透明狀

無任何香料或者色素, 所以 會搞到我有小小唔慣

因為我之前用既都一定有香味, 只不過係濃定淡既問題

不過無香料無色素都係一件好事

敏感既機會低好多!

 

 

Neutrogena張leaflet到寫住話呢支hand cream係濃縮左

所以每次只係用1粒黃豆既份量就足夠

用手掌心搓暖之後就成隻手搽

不過因為呢支hand cream既質地比較杰身

所以就會有小小難推, 不過呢個都唔係一個非常之大既問題

用掌心搓暖之後搽就OK嫁啦

 

 

我覺得最大既問題係搽完呢支hand cream好難揸筆寫字

因為搽完之後會好潤, 隻手會好滑, 揸筆既時候就會"sin sin"地

所以我通常都會夜晚先用呢支, 日頭就用第二d清爽少少既hand cream

 

 

另外, neutrogena亦都送左1對黑色手套

臨訓前搽一層厚厚既hand cream之後戴上手套訓教

第2朝d hand cream已經被隻手吸收晒

手既皮膚柔軟左好多, 好滑, 好滋潤 VERY GOOD

做返個簡簡單單既hand treatment

 

到最後, 要再次多謝TheZtyle同Neutrogena俾個咁多既機會我去試用呢支body lotion同hand cream

希望大家亦都鍾意我既blog啦 :)

arrow
arrow
    全站熱搜

    iyteus 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()