如果大家有睇我之前既post, 都知道我呢排好好運

抽中好多試用 ( 其實都唔係好多姐 )

今次就介紹Melvita 既植物油

 

 

首先多謝BeautyExchange同Melvita俾個機會我去試下呢支油

其實我既皮膚都幾易出油嫁, 所以會覺得用油狀既產品會令皮膚惡化

我用緊既所有護膚品都唔會係油狀嫁, 包括卸妝產品

 但今次既然有呢個機會, 就不妨試下啦

 

melvita.JPG 

 

今次既試用有幾款唔同既油比blogger試用

而Melvita就俾我試Calendula Oil 金盞花植物油

Melvita既植物油係透過冷榨法萃取的植物油, 能有效修護面部, 身體同頭髮, 蘊含來自植物種子, 果子及精選的根部, 豐富的活性成份. (取錄自Melvita產品leaflet)

 

 

我相信好多SIS都知道金盞花主要係對抗敏感同消炎

我既皮膚都比較易紅, 易敏感, 亦都有好多粒粒同暗瘡

所以呢支油既功效非常吸引我

 

melvita1.JPG 

金黃色, 質地比較厚, 起初我都好驚會block住毛孔嫁

加上我本身出油問題都比較嚴重, 所以我就更加擔心

而味道方面, 我唔係個隻係咪金盞花味, 不過我覺得有少少米既味道

 

 

melvita_before.JPG (BEFORE)

melvita_after.JPG (AFTER)

 

Before melvita油既皮膚好明顯係比較乾同埋冇咩光澤, 比較暗

輕輕推開植身油, D油好快被皮膚吸收左

吸收晒之後皮膚好明顯係有左光澤, 亦都滋潤左好多

但唔會油立立唔會好笠唔會有一層野係面

VERY GOOD!!

訓醒之後皮膚會keep住滋潤, 油都出少左好多!

 

 

用左10日左右, 皮膚好明顯冇咁乾, 滋潤左

皮膚泛紅敏感既情況亦都減輕左好多~~~

粒粒同暗瘡方面就冇乜特別明顯既改善

不過最最最最最最最開心既係.......我出少左好多油呀!!

平時我大概中午既時候T字位已經好油

但宜家中午時只係有小小油油地, VERY GOOD!!!!

 

 

如果我無記錯的話, 1支大概係$280

因為每一次用既份量都只係上面既份量

所以1支都起碼用到2個月, 計落都幾抵~~

 

 

我對Melvita呢支金盞花植物油既回購率都會偏高

冬天既話我應該90%會回購 (仲可以俾埋媽媽用~)

不過夏天我就未必會買啦, 雖然呢支油都唔會油立立

但因為我夏天唔太乾, 所以都唔太需要

用普通既保濕精華就應該足夠嫁啦~~

 

P.S. 我用呢支植物油既方法係溝落cream到搽, 可以SKIP返一個step, 又可以鎖水, VERY GOOD

arrow
arrow
    全站熱搜

    iyteus 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()