close

由上個星期開始, 天氣開始轉冷同乾燥

手手腳腳全身既皮膚都感覺到乾乾的

我本身1年到晚都係十分懶搽body lotion既人黎既

只會到皮膚乾到頂唔貴既時候先會搽

等我分析下D原因啦.....

原因1. 好簡單, 就係懶啦~

原因2. 我覺得D body lotion係就係好潤, 但有小小笠同埋好似有層膜咁包住, 唔太舒服

 

 

 

不過今次既試用就令到我愛上左搽body lotion啦!

想知點解??繼續睇落去啦~~

 

 

 

首先多謝TheZtyle同Neutrogena俾個機會我去試Relaxing body moisturizer

呢支body moisturizer揉合法國天然薰衣草, 洋甘菊同乳木果精華, 雙效呵護肌膚, 24小時清爽保濕, 讓肌膚如絲質般柔滑有光澤

呵護肌膚: 即時為肌膚注入水份, 同時舒緩肌膚繃緊疲累, 有效改善膚質, 肌膚柔滑如絲煥發健康神彩

放鬆心情: 淡雅花香, 安撫情緒, 舒緩壓力, 為心靈帶來恬靜Relax的一刻

官方講到支野咁巴閉, 其實又係咪真係呢??

 

 

neutrogena.JPG 

最右手邊大大支個支就係body moisturizer啦

佢寫明話有薰衣草同洋甘菊等等既精華

非常吸引我, 因為我好好好鍾意薰衣草陣味嫁!!

 

 

 

neutrogena_bodylotion1.JPG 

呢隻lotion係淡紫色, 有小小薰衣草味, 但又唔係純薰衣草味咁樣

我未聞過洋甘菊, 所以唔知係咪洋甘菊既味道

但聞下d lotion, 真係幾relax嫁, 我諗住因為薰衣草

(請無視我個隻又肥又多毛又粗糙既手 ._.)

 

 

 

neutrogena_bodylotion2.JPG 

呢隻lotion好易推, 好滑

好快吸收晒, 吸收左之後皮膚好滑, 好保濕

夜晚沖完涼搽既話, 第2朝都仲FEEL到仲係滑滑D

都仲係FEEL到好保濕

 

 

上星期濕度大概得返50%, 但用呢隻都勉強夠潤

我諗如果之後濕度再低D既話, 可能要早晚搽先OK啦

如果我無記錯的話, 萬寧好似係賣緊$140左右

咁大支既話應該用到起碼2個月嫁啦!!!

回購度: 95%~~ (我好少俾咁高嫁啦 )

 

 

P.S. 因為怡成日都好累, 成日都寫字用電腦咁樣, 學校宜家又多野做, 所以壓力都幾大嫁

我之前買過loccitane薰衣草既spray, 係for臨訓前噴一噴枕頭或床單, 都ok relax嫁

不過宜家加埋呢個body lotion就仲relax~~

但loccitane呢支spray都幾貴下($195/100ml), 我宜家會用薰衣草精油溝水代替支spray

都OK嫁, relaxing body moisturizer加埋薰衣草既spray簡直係PERFECT!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    iyteus 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()