close

上個星期我經歷左超幸運既事同半倒霉既事

想聽幸運先定倒霉先?? 講左好既先啦~~

 

 

 

話說...係某一日既下午...

首先theztyle打電話比我..話揀左我試用Neutrogena既body lotion同hand cream

呢2樣野都係我當時就黎用晒既野...

我本身都confuse緊買邊個牌子嫁啦

呢個試用簡直係黎得非常著時!!!

neutrogena.JPG 

內有1支body lotion, 1支hand cream, 1對手套<<呢個好好呀, 唔洗自己買!!, 同埋1本leaflet

我本身好鍾意薰衣草既味道, 所以我應該會好好好鍾意呢支body lotion嫁!!

 

 

 

 

聽完TZ個電話之後唔夠15分鐘

到beautyexchange打比我啦!!!

我今日又被揀左去試用Melvita既植物油啦, 我試用呢隻係金盞花

可以舒緩敏感, 岩晒轉季既我呀~~~

melvita.JPG 

 

 

 

可能有SIS會話1次過抽中2個試用都唔係好犀利

不過因為我已經好內好內冇被抽中過試用嫁啦

我又好內都冇更新個blog, 所以我都好多謝TZ, BE, Neutrogena同Melvita俾機會我呀

 

 

 

 

 

 

講完幸運既野...........點都要講倒霉嫁啦!!!

又唔算係十分倒霉既, 只不過.....有小小被搵笨既感覺

事源係我星期6去銅鑼灣換paul&joe同ipsa既samples啦

先比大家睇下換左返黎既samples既相先~~

sample.JPG

有換過呢2份samples既sis應該知道咩事嫁啦...

係呀...IPSA俾左包舊版既metabolizer我, 但明明張coupon係話新個款嫁嘛

呢隻舊版我都用過啦, 我就係想試下新版好唔好用!!!

咁宜家姐係叫我唔好買佢既新款姐...

第2, P&J既眼霜samples無啦啦變左底霜-___-

我記得佢同我介紹D SAMPLES個陣都話係日夜眼霜

但我返到屋企先發現.......................

我覺得P&J可能真係唔小心俾錯左, 因為我睇其他SIS既眼霜SAMPLE同呢個底霜SAMPLE真係超級相似

不過IPSA.....我就唔肯定啦, 可能係因為舊版SAMPLE未派完, 之後又冇可能送比D客仔...

所以就搵我笨

呢件事既教訓就係每一次拎完SAMPLE都要睇清楚係咪真係自己想要個款! :)

 

 

 

黎緊, 我會打Neutrogena body lotion, hand cream同melvita既植物油既試用文.

記住捧場呀~

arrow
arrow
    全站熱搜

    iyteus 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()