close

到夏天啦  好多SIS緊係會著小背心大露背出街啦

但係如果本身背脊有好多粒粒點算呢??

肥怡5月去完台灣買左樣野番黎搞搞個背脊

係咩係咩係咩??

就係阿原肥皂啦!!

 

 

肥怡買左既就係左手香啦

taiwansoap.anow.com.tw__gif.jpg   (因為我舊皂用到好核突所以唔方便影出黎獻醜 )

 

呢舊皂真係好香  好舒服既香味

我會用沐浴球起左泡先   之後就要黎刷身  要集中刷個背脊

我晚晚用都用左1個半月左右

背脊D粒粒已經清左8-9成左右嫁啦

我非常滿意呢個效果

我係台灣買就約HK$65 (NT$250)

1舊皂應該可以用到2.5-3個月左右嫁

計番都唔係特別貴或者平

回購度係好高  不過我應該唔會再買

因為我已經唔洗再為個背脊而煩啦 

arrow
arrow
    全站熱搜

    iyteus 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()