close

 

好痛呀!好痛呀!   我講乜野好痛?

 

咪就係詩琳個浣腸水療囉    我係用$128到銅鑼灣店試做

 

因為我個日冇帶相機 而手機質素極差    所以決定唔影相啦!!!

 

 

 

環境方面我都滿意既

 

一開始幫我做水療既美容師EMILY就同我入房到講下呢個treatment係點嫁啦

 

咁講既同時都會話鼓勵我join course

 

之後就入房做啦   初頭我唔識塞支管到 之後試試下就OK

 

咁EMILY就入黎幫我開左個水喉    會FEEL到有水入個肚仔到

 

EMILY就出左去   大概每3分鐘會入一入黎睇下我既情況

 

運行左大概10分鐘   我已經FEEL到好痛好痛

 

真係好痛 痛過之前咁多次肚痛

 

我就同EMILY講  佢就比左個暖包我   咁就舒緩左D

 

上forum聽聞過係有人入黎按肚   但奈何冇人幫過我

 

 

 

35分鐘既水療其實好快就完左

 

去番1入黎個間房到飲番杯寶礦力同食番粒"益生菌"  (?? 唔記得係咪)

 

個陣我已經FEEL到自己好虛弱

 

 

 

番到屋企磅一磅   都係發現冇輕到

 

個肚都仲係冇減到!! 完全冇成果

 

我發誓我以後都唔會做呢D野嫁啦!!!!  

arrow
arrow
    全站熱搜

    iyteus 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()