close

會考都考得7788啦, 久違了既BLOG, 我番黎啦!!

心知自己真係好懶, 超少寫BLOG

所以我決定係呢個長長既假期

要打多幾篇

 

 

第1篇就寫強生美肌 Johnson’s body care系列

首先要多謝強生同theZTYLE先

Johnson's 既BB仔用品我細細個就開始用嫁啦

johnson's_3.png

呢支就係我之前用嫁啦!

 

 

 

而今次試用既就係新出既長效水嫩沐浴乳同24小時水嫩潤膚露啦

每支都有100ml嫁

johnson's_1.JPG

johnson's_2.JPG 

 

我試左2晚嫁啦

氣味甜甜地 唔知點講, 但我都係喜歡舊個D味道

 

 

 

沐浴乳:

都幾易起泡, 但D泡都比較易溶, 所以唔可以捽太內囉, 都幾乾淨既

但可能因為我不嬲都係用開D好清爽既沐浴露, 所以覺得呢支就唔夠清爽

唔清爽另一個原因就係佢比較潤

我本身皮膚好易出汗同出油

夏天用呢支就可能會潤左小小, 不過冬天肯定岩晒!!

 

 

潤膚露:

我好喜歡呢一支, 係上面張圖都可以見到佢比較水狀的

稀稀的, 所以一定唔會lup, 我覺得岩晒我夏天用!

上面講到我好易出汗好易出油, 但係我沖完涼之後皮膚會好乾

沖完之後搽呢支潤膚露就岩岩好啦!

訓完教都仲有小小潤潤地同香香地, KEEP得唔錯呀!!

 

 

我冇留意呢2支野既價錢

所以唔可以肯定佢抵唔抵買

但如果佢個價錢同舊款個D差唔多既話

都算抵既

特別係支潤膚露呀!!

 

 

 

號外!!號外!!

為左感謝大家睇左我個BLOG, 就送出2套samples啦

雖然呢2套都唔係D乜野靚野/貴野. 不過希望您地唔介意啦

 

 

SET 1:: 5包shu uemura落妝油+1份jill stuart粉餅

johnson's_samples_1.png

 

 

SET2::4包IPSA metabolizer+1支YSL既落妝油

johnson's_samples_2.png 

 

為左方便統計同收集資料

請在我BLOG (http://iyteus.pixnet.net/blog/post/31175090)留言啦

我要您既 (1)姓名  (2)電郵  (3)想要邊SET

arrow
arrow
    全站熱搜

    iyteus 發表在 痞客邦 留言(22) 人氣()