close

其實好多年前   我已經係一個滿面暗瘡既女仔

您宜家睇番我番面d印就知道嫁啦!

當時仲係12,3歲左右  媽媽就買左曼秀雷敦既暗瘡護理產品比我

個陣乜都唔識  就照用啦

真係有舒緩到  亦都對暗瘡好有幫助!

但  您都知嫁啦  女人永遠都好善變

就算幾鍾意個樣野  都想試新野

我就係咁嫁啦  証明我係一個正常既女仔

 

 

我用過好多牌子  例如C字牌, I字牌等等啦

有D都對我有幫助  但永遠都消滅唔晒!

  

 

今次就要多謝BE同曼秀雷敦既試用

可以比我係N年後再次接觸到呢D產品 (您知啦!用得多護膚品就會追求專櫃貨嫁啦 )

 

P1050578.JPG (一系列共4樣產品)

 

呢次既試用就係為期至少8日

我應該會12-16號搵日得閒就打番篇用後感先!

記得等我呀!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    iyteus 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()