close

本身對我有D認識既朋友都知道怡係一個超級油人

無論係面, 眼 定係身(姐係肥胖...)   都係油!!

上次就介紹過油眼用既眼線  ref: 油眼要扮靚?防水防油一定唔少得!!

今次就介紹下油面用既吸油產品啦!

 

 

好多人都話用吸油紙唔好  係因為會愈吸愈多油

我本身都冇乜點用吸油紙

但2個星期前  我在網上看到一段片 (唔好問我邊段..我唔記得左 )

佢就介紹MAC既blot powder

咁岩我個陣約左朋友出街  我好似撞邪咁  自動自覺乜都冇諗過就去左MAC敗左盒粉番黎啦!!

 

黑色既包裝   好型仔! 好PRO!(我唔PRO嫁!)

P1050614.JPG

 

 

我係用MEDIUM DARK   佢好似淨係得3隻色(??)

不過MEDIUM DARK都唔會好深色  我覺得我用係岩岩好!!

P1050615.JPG

 

 

佢附送一個卜仔  黑色個塊係皮黎嫁!  都幾舒服  不過我冇乜點用  因為我好少拎出街

P1050616.JPG

 

 

我宜家好少化妝  通常只會搽防曬之後用萬寧既密粉掃  薄薄掃blot powder上面

P1050617.JPG 

 

 

佢既主要功能係控油   我都幾滿意佢既效果

10:00am左右上粉  大概到2點先開始有小小油光

平時冇用呢個powder   我到lunch就會開始有油嫁啦!!

除左控油之外  我搵唔到其他功能

不過我都滿意嫁啦!!  價錢又唔係貴   $180/盒

好大機會回購  (不過要用晒呢盒  都可能要到2012年啦!!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    iyteus 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()