close

唔好意思, 未到31號已經截左,

係因為我之後應該唔係太得閒顧呢到D野,

所以諗住早小小截,

快快手搞掂佢.

E+我就會開始打比每1位SIS.

請留意自己既電話啊!

 

 

 

 

 

 

上幾次就送左samples,

今次就送貨size啦.

以下既貨size全部都係我唔岩用/冇用過的,

唔想浪費, 所以就送晒比你地啦.

不過因為貨size都比較大件同重,

我唔會用郵寄,

只會面交, 而面交既地點同時間請盡量就我,

面交通常都會在炮台山/天后,

有時可能會在銅鑼灣的.

如 果 1 定 唔 可 以 在 呢 幾 個 地 方 到 交 收 既 s i s 就 請 唔 好 參 與 啦 !

 

 

而今次送貨size既方法就會同上次送samples有小小唔同既,

我就會依最快可以同我交收, 同埋可以就到我既sis交收先,

亦即是話我會同每1位有興趣既sis傾交收既野,

但我會比最快同我交收到既sis,

如果有咩問題可以係到問下我.

 

因為今次要傾交收時間,

所以我會建議用電話傾,

所以今次個form就如下:

---送貨size---

姓名:
電話:
想要既贈品:(每位sis只可以揀1樣!)

---送貨size---

 

請 各 位 參 與 既 sis 都 依 呢 個 方 法 在 blog 留 言 ,

並 建 議 使 用 悄 悄 話 ,

如 果 冇 跟 以 上 既 LIST 寫 的 SIS ,

將 會 被 取 消 資 格 !

 

贈品:

1. dermalogica daily exoflicant  60%NEW

dermalogica daily exoflicant.JPG

 

2. fancl mco 50%NEW

fancl mco.JPG 

 

3. herbalife aloe gel  85%NEW

herbalife aloe gel.JPG 

 

4. herbalife booster  100%NEW

herbalife booster.JPG 

 

5. herbalife scrub  50%NEW

herbalife scrub.JPG 

 

6. maxfactor miracle touch sand 60   80%NEW

maxfactor miracle touch.JPG 

 

7. sofina pore zone care   80%NEW

sofina pore zone care.JPG 

 

8. tamaya eye roll  100%NEW

tamaya eye roll.JPG 

 

 

今次既截止日期就定於10月31日晚上!

arrow
arrow
    全站熱搜

    iyteus 發表在 痞客邦 留言(37) 人氣()